Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul are dreptul să notifice în scris Societății TOPIGEON SRL retragerea din contractul la distanță, fără a justifica decizia de retragere și fără a suporta alte costuri, în termen de 14 zile calendaristice, calculat de la data intrării în posesia fizică a produsului/produselor.
Ca atare, consumatorul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produselor comandate, să notifice în scris, printr-un e-mail transmis la adresa office@topigeon-oficial.ro, decizia sa de a renunța la produsele comandate.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, vă rugăm să completați formularul de retragere. Acesta este un model și nu este obligatoriu.
Aveți obligația ca în termen de cel mult 14 zile de la data comunicării deciziei de retragere să returnați produsele la următoarea adresă: Calea Borsului nr. 37N, Oradea, Bihor. Produsele returnate vor fi însoțite de o copie a facturii cu care au fost livrate și a dovezii de plată.
TOPIGEON SRL va restitui clientului contravaloarea produselor comandate, în termen de 14 zile calendaristice de la data receptionării deciziei de retragere din contract.
TOPIGEON SRL va restitui contravaloarea produselor comandate și a costului livrării prin virament bancar în contul bancar indicat de client.
Costul generat de returul produselor va fi suportat de către client.
În cazul în care clientul dorește returul parțial al unei comenzi, adică numai a unor produse din comandă, TOPIGEON SRL va restitui numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără a returna costul ocazionat de livrarea produselor. Și în acest caz, costul generat de returul produselor va fi suportat de către client.
În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorat și sigilat.
În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată parțial, dacă produsele păstrate nu îndeplinesc valoric, cantitativ sau calitativ pragul de eligibilitate al respectivei campanii prin care se oferă produsul cadou, clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorat și sigilat.
Consumatorul nu poate denunța unilateral (în condițiile art.16, literele d) și e) din O.U.G. nr. 34/2014) contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate, produse care se pot degrada ori deteriora rapid.
Produsele care urmează a fi returnate trebuie să fie sigilate, intacte și nedeteriorate.